directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 4 de novembre de 2026 20:50 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Llobregat doble fletxa Dimecres, 22 de febrer de 2017 13:12 h

Renfe reforçarà amb 36.000 places addicionals la línia que uneix Barcelona amb l'aeroport del Prat durant el MWC

A l'estació es mantenen les millores d'informació implantades l'any passat per tal d'orientar els congressistes en català, castellà i anglès

ACN Barcelona.-Entre el 26 de febrer i el 6 de març, Renfe reforçarà amb 36.000 places addicionals, 4.000 places diàries més, la línia R2 nord que uneix Barcelona amb l'aeroport del Prat. El dispositiu de reforç es posarà en marxa un dia abans de l'inici del Mobile World Congress (MWC) i es mantindrà fins quatre dies després que finalitzi. La línia R2 nord de Rodalies de Catalunya connecta Barcelona Sants amb l’aeroport en 19 minuts, i des de Passeig de Gràcia en 26 minuts, amb una freqüència de pas de dos trens per hora i sentit. Des de l’estació de l’Aeroport els clients disposen d’un servei llançadora entre la T2 i la T1 de l'aeròdrom. A l'estació de l'Aeroport de Rodalies de Catalunya es mantenen les millores d’informació implantades l’any passat per tal d’orientar els clients tant en català, castellà com anglès.

A més qui hagi de comprar el seu bitllet de Rodalies de Catalunya (rodalia de Barcelona o Regionals), amb origen o destinació alguna de les estacions de Barcelona, al acreditar-se com assistent al MWC obtindrà un descompte del 35%.Aquest mateix descompte s’aplicarà als bitllets d’AVE-Llarga Distància amb destinació Barcelona. A més, Renfe reforça els seus serveis AVE Madrid - Saragossa-Barcelona amb més de 16.600 places addicionals, el que suposa un increment del 6,1% sobre l’oferta habitual.Per a facilitar l’accés al MWC, l’organització ha instal·lat un punt d’acreditació per l'esdeveniment a la sortida de l’estació de Sants.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.