directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 27 d'octubre de 2026 16:01 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 20 de març de 2017 12:29 h

Els catalans residents a l’estranger tindran dret a la targeta i cartera sanitària en les estades temporals a Catalunya

Romeva signa un acord amb Salut, Cultura i Joventut per oferir serveis als inscrits al Registre de residents a l’exterior

ACN Barcelona.-Els catalans residents a l’estranger tindran dret a la targeta i l’atenció sanitària inclosa a la cartera de serveis amb càrrec al Servei Català de la Salut (CatSalut) en les seves estades temporals a Catalunya. Aquest és un dels serveis al que aquesta comunitat hi podrà accedir si estan inscrits al Registre de Catalans residents a l’exterior, gràcies als acords que aquest dilluns ha signat el Departament d’Afers Exteriors amb els de Salut, Treball i Afers Socials i Famílies i el de Cultura. A partir d’ara, els catalans que viuen a l’estranger podran sol·licitar la targeta sanitària i l’hauran d’activar quan vinguin a Catalunya a través del 061 o anant directament al CAP que els pertoca. La targeta serà vàlida durant dos mesos i es podrà prorrogar per dos mesos més justificant-ne les causes. Més enllà d’aquest, els acords permetran l’accés a d’altres serveis culturals i per al jovent.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.