directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 19:25 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Pla d'Urgell doble fletxa Dilluns, 20 de març de 2017 14:16 h

Immobilitzen al Pla d'Urgell prop de 3.500 litres d'un producte fitosanitari no autoritzat

El volia comercialitzar una empresa com a insecticida contra plagues d'eruga, mosca blanca, i mosquit verd, entre diversos cultius o plantacions agrícoles

ACN Mollerussa.-L'Equip del Servei de Protecció de la Naturalesa (Seprona) de la Guàrdia Civil ha immobilitzat 3.435 litres d'un producte fitosanitari no autoritzat al mercat en una empresa de comercialització del Pla d'Urgell. Els agents van trobar dijous passat a les instal·lacions el producte 'DURSBAN 48 EC DAS' exposat per a la seva venda al públic, amb un total de 687 envasos de 5 litres, que estaven caducats des del 16 de desembre de 2016, i només comptaven amb autorització per ser venuts únicament fins al 14 de març de 2017. Aquest producte es fa servir com a insecticida contra les plagues d'eruga, mosca blanca i mosquit verd, entre d'altres, en diversos cultius i plantacions agrícoles.

L'actuació se suma a les que ha fet la Guàrdia Civil entre els mesos de febrer i març de 2017, durant el desenvolupament de la campanya de lluita contra el tràfic, comercialització i utilització il·legal de productes fitosanitaris. En total s'han fet 22 inspeccions, s'han detectat 36 infraccions administratives i s'han immobilitzat 124 litres i 128 quilos de productes fitosanitaris que estaven caducats o registraven algun tipus d'irregularitat que impedien la seva comercialització.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.