directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 24 d'octubre de 2026 17:50 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Vallès Occidental doble fletxa Dilluns, 20 de març de 2017 16:38 h

Sant Cugat auditarà les adjudicacions d’obra pública a Ferrovial des de 1997

Conesa assegura que el govern local vol “aïllar el nom del municipi de qualsevol ombra de dubte” per les vinculacions amb el cas Palau

ACN Sant Cugat del Vallès.-Sant Cugat del Vallès encarregarà una auditoria externa per revisar les adjudicacions d’obres públiques a l’empresa Ferrovial i les seves filials durant el període 1997-2017. Entre aquestes destaca el pavelló PAV3, que apareix en el sumari del cas Palau, o altres projectes com la urbanització del carrer Valldoreix i la plaça Lluís Millet. Així ho ha decidit per unanimitat el ple d’aquest consistori en una sessió extraordinària que s’ha celebrat aquest dilluns. La mesura respon a la petició dels grups municipals d’ERC-MES, la CUP-PC i ICV-EUiA perquè l’executiu local aclareixi les adjudicacions d’obres i els sobrecostos que es desprenen d’aquestes.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.