directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 31 d'octubre de 2026 08:25 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Segarra doble fletxa Dimecres, 26 d'abril de 2017 17:51 h

Un camió perd el control a la Curullada i s'encasta contra una casa situada al costat de la N-II

No hi ha hagut ferits però s'ha ensorrat part de l'immoble i una furgoneta que hi havia al magatzem ha quedat aixafada

ACN Granyanella.-Un camió que només circulava amb la tractora ha perdut el control aquest dimecres al matí, pels volts de dos quarts de dotze, i s'ha encastat contra una casa de la Curullada (Segarra), situada al costat de l'antiga N-II. El vehicle ha pogut girar abans de xocar frontalment contra l'immoble però ha impactat amb la cua i ha esfondrat una part de l'estructura que al seu torn ha aixafat una furgoneta que hi havia a l'interior. Ni la dona que hi havia a la cuina de la casa, situada a la part superior, ni els dos ocupants del camió han resultat ferits per l'impacte però si que han tingut un bon ensurt. El propietari de la casa, Antonio Freixes, que estava en un altre magatzem a uns 50 metres, ha explicat que ha sentit una ''gran frenada seguida d'un soroll de rodes per la carretera'' i després un ''fort tro''. Aleshores ha sortit de magatzem i ha vist el camió encastat de cul enrere a la paret.

L'Antonio ha anat de seguida cap a casa per veure com estava la seva dona, que quan ha xocat el camió es trobava a la cuina, ja que patia per si estava a la terrassa, una part de la qual ha quedat mig esfondrada. També ha quedat parcialment afectat un vàter situat en aquesta part de la casa. La runa ha aixafat totalment una furgoneta que l'Antonio tenia als baixos de l'immoble.Diverses dotacions dels Bombers i els Mossos d'Esquadra han anat al lloc dels fets per tal de fer les primeres tasques de retirada del camió encastat. Posteriorment han visitat la casa els tècnics i pèrits de l'assegurança que han fet una primera avaluació dels danys i ja han començat els treballs per apuntalar l'estructura i tapar provisionalment l'obertura que ha quedat per l'esfondrament.Després de l'ensurt l'Antonio Freixes ha explicat que una altra vegada un cotxe que també baixava per la N-II s'havia emportat un arbre que tenien al costat de la casa però que mai havien patit un xoc tant fort com el d'aquesta vegada.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.