Ximo Puig felicita Sánchez i manifesta "ara, a continuar treballant pels valencians"
La candidatura de Pedro Sánchez s'ha imposat al País Valencià amb el 63,08% dels vots, front a la de Susana Díaz (28,2%) i Patxi López (8,7%)
ACN València.-El secretari general del PSPV-PSOE Ximo Puig va felicitar aquest diumenge Pedro Sánchez per la seva victòria a les primàries socialistes amb un missatge de whatsapp, segons que han informat fonts socialistes, i posteriorment, de manera pública, a través de les xarxes socials pels volts de la mitjanit. Al seu compte de Twitter, Puig va escriure que els militants dels PSPV "han donat una lliçó de democràcia", va felicitar Sánchez i va afegir "ara, a continuar treballant pels valencians". El president de la Generalitat Valenciana ha mostrat durant la campanya el seu suport a Susana Díaz, que va aconseguir el 28,22% els vots al País Valencià, mentre que Pedro Sánchez s'ha imposat amb el 63,08% i Patxi López ha obtingut un 8,71%.
Ximo Puig va votar a l'agrupació de Morella (Ports), on es va mostrar "orgullós" del procés democràtic obert. Segons que va exposar, el PSOE ha demostrat que és "un partit viu i democràtic que aspira a millorar la vida de les persones i no a mirar-se el melic". Puig es va mostrar convençut que després de les primàries el partit sortirà unit "perquè tenim l'objectiu comú de conformar una gran aliança progressista a Espanya perquè hi hagi un projecte alternatiu a les polítiques de la dreta i de Rajoy".






