directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 17:46 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 22 de maig de 2017 19:03 h

Puigdemont ofereix "diàleg permanent" a l'Estat però l'avisa que el compromís amb el referèndum és "inviolable"

El president català assenyala que la pròxima oferta de negociació de Catalunya serà per aplicar el resultat de la consulta

ACN Barcelona.-El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha defensat que un referèndum pactat és el "més plausible" i ha ofert un "diàleg permanent" a l'Estat. "No ens aixecarem de la taula de negociació sense un acord i esperarem fins l'últim minut de pròrroga", ha assegurat en la seva conferència des de l'auditori Caja de Música. Davant d'uns 300 assistents, Puigdemont ha avisat però que el Govern "mai renunciarà" al fet que els catalans votin el seu futur polític perquè es tracta d'un compromís "democràticament inviolable" i ha donat per fet que després del referèndum es tornarà a formular una proposta de negociació a l'Estat per implementar el resultat. Puigdemont també ha fet una crida a repetir "l'operació d'Estat" que es va forjar durant la transició per fer possible el retorn de l'expresident de la Generalitat Josep Tarradelles.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.