directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 18:04 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 23 de maig de 2017 16:52 h

Norwegian confia que el col·lapse del control de passaports no afectarà els seus propers vols de llarg radi al Prat

L'aerolínia oferirà connexions de baix cost entre Barcelona i els EUA a partir del 5 de juny

ACN Barcelona.-El fundador i conseller delegat de Norwegian, Bjørn Kjos, s'ha mostrat confiat que la crisi del control de passaports de l'aeroport de Barcelona-El Prat no es prolongarà en el temps i no afectarà l'estrena dels vols de llarg radi que l'aerolínia escandinava començarà a operar amb els Estats Units a partir del juny. En un col·loqui aquest dimarts al migdia al Círculo Ecuestre de Barcelona, Kjos ha demanat a les autoritats aeroportuàries "tenir cura" dels problemes que afecten l'activitat de les aerolínies, però s'ha mostrat convençut que l'aeroport del Prat estarà preparat per gestionar els propers vols de Norwegian. La firma escandinava no ha tingut fins ara problemes pel col·lapse del control de passaports del Prat i han rebut garanties de les autoritats portuàries que no es veuran afectats els seus futurs vols de llarg radi, segons els responsables de Norwegian.

La companyia operarà a partir del 5 de juny des del Prat quatre vols setmanals cap a Nova York-Newark, tres freqüències a la setmana cap a Los Angeles i San Francisco-Oakland, respectivament, i dos vols setmanals cap a Miami-Fort Lauderdale. El conseller delegat de Norwegian ha apuntat que les autoritats aeroportuàries han de fer que viatjar sigui el més fàcil possible. El conseller delegat de Norwegian ha admès també el seu interès per oferir en un futur un vol de connexió amb Tokio, però per qüestions tècniques la ruta dependria teòricament de permisos per part de les autoritats russes, que actualment tenen una política restrictiva en aquest sentit, segons els responsables de la firma escandinava.Norwegian és actualment la tercera companyia 'low cost' més gran d'Europa i la sisena del món, segons les dades facilitades per l'aerolínia. Opera 512 rutes (de les quals, 165 a Espanya i 27 a Barcelona) a 153 destinacions d'Europa, el nord d'Àfrica, el Pròxim Orient, els EUA, el Carib i el sud-est d'Àsia. L'aerolínia va transportar 30 milions de passatgers el 2016, dels que 1,5 milions van tenir origen o destinació a Barcelona.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.