directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 4 de novembre de 2026 06:54 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 30 de maig de 2017 15:46 h

El Govern autoritza la fusió dels consorcis Centre d’Innovació del Transport i Centre de Mètodes Numèrics en Enginyeria

La mesura forma part de l'acord sobre la racionalització de l'estructura del sector públic

ACN Barcelona.-El Govern ha autoritzat aquest dimarts la fusió per absorció del Consorci Centre d’Innovació del Transport (CENIT) amb el Consorci Centre Internacional de Mètodes Numèrics en Enginyeria (CIMNE). L'Executiu recorda que l’acord del 2 d’agost del 2011 sobre mesures de racionalització i simplificació de l’estructura del sector públic va instar el Departament de Territori i Sostenibilitat a iniciar tot un seguit d’accions destinades a la reorganització i reducció del seu sector públic adscrit i va citar de manera expressa el CENIT com una d’aquestes entitats sobre les quals calia actuar.

Un cop es va autoritzar la dissolució i liquidació del CENIT i coincidint amb l’interès mostrat per altres administracions a formar part d’aquest consorci, es va considerar aconsellable que la Generalitat, mitjançant el Departament de Territori i Sostenibilitat, hi mantingués la seva permanència en vista de la importància d’aquesta entitat en el camp de l’estudi i la investigació dins l’àmbit del transport, segons apunta el Govern.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.