directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 29 d'octubre de 2026 12:12 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 31 de maig de 2017 15:01 h

El judici contra els dos acusats de matar un home a trets davant el cementiri de Figueres, a porta tancada per seguretat

El magistrat ressalta que l'informe policial assenyala "dificultats per evitar incidents violents" entres els dos clans enfrontats

ACN Girona.-Els judici contra els dos germans acusats d'assassinar un home a trets davant el cementiri de Figueres el dia de Tots Sants del 2013 es farà, finalment, a porta tancada per motius de seguretat. En la resolució, el magistrat president del tribunal del jurat, Adolfo García Morales, atén la petició del fiscal i ressalta que l'informa policial assenyala "dificultats per evitar incidents violents" entre els dos clans rivals. Tot i que no hi haurà audiència pública, el magistrat sí que permet l'entrada a la premsa per cobrir informativament el judici. Es tracta d'una decisió provisional perquè, tal i com preveu la llei, s'haurà de sotmetre a consulta del jurat popular un cop constituït, aquest dijous. En el seu informe, el fiscal Víctor Pillado demanava que sigui a porta tancada per la conflictivitat entre els dos clans, perquè alguns testimonis que han de declarar han rebut amenaces i per les dimensions reduïdes de la sala de vistes que dificulten la seguretat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.