directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 06:38 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 1 de juny de 2017 12:18 h

Albiol diu a Puigdemont que el govern espanyol no utilitzarà la força perquè "no és necessari" en un estat de dret

El dirigent del PPC insisteix el Govern "desitja que la Guàrdia Civil entri per la Diagonal" per presentar-se "davant de la parròquia com uns màrtirs"

ACN Barcelona.-El president del grup parlamentari del PPC, Xavier García Albiol, ha respost a Puigdemont que el govern espanyol no utilitzarà la força a Catalunya "perquè no és necessari, perquè l'estat de dret permet uns instruments per què, de manera ordenada i proporcional, la bogeria d'intentar trencar la convivència i separar Catalunya d'Espanya no es dugui a terme". Així ho ha assegurat aquest dijous en declaracions als mitjans al Parlament. De fet, ha afegit que en tot cas caldrà sentit comú, aplicació de la llei i respecte a la democràcia i llibertat. "Lamento dir-ho al president de la Generalitat, que ho desitja, n'estic segur", ha afegit Albiol. De fet, ha insistit que tant Puigdemont com el vicepresident Oriol Junqueras "desitgen que la Guàrdia Civil entri per la Diagonal" perquè puguin presentar-se "davant la parròquia com uns màrtirs".

Després de la sessió de control d'aquest dimecres, en què Puigdemont va reptar Rajoy a aclarir si utilitzaria la força, Albiol ha respost: "No, el president de la Generalitat ha de saber que el govern espanyol no utilitzarà la força perquè no és necessari, perquè l'estat de dret permet uns instruments per què, de manera ordenada i proporcional, la bogeria d'intentar trencar la convivència i separar Catalunya d'Espanya no es dugui a terme".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.