directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 24 d'octubre de 2026 09:33 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 1 de juny de 2017 13:33 h

Els estibadors trenquen les negociacions amb la patronal i faran vaga dilluns, dimecres i divendres de la setmana que ve

Anuncien que aquest divendres presentaran un preavís per una nova aturada la setmana següent

ACN Barcelona.-Els estibadors mantenen la vaga convocada dilluns, dimecres i divendres de la setmana que ve després de no haver arribat a cap acord en la reunió mantinguda aquest dijous amb la patronal Anesco. La principal reivindicació dels estibadors és la subrogació dels contractes actuals al sector. D'aquesta manera, les negociacions queden trencades i els sindicats ja han anunciat també que aquest divendres presentaran un preavís per a una nova aturada la setmana següent, segons ha indicat el coordinador dels estibadors de Barcelona, Tarragona, Balears i Castelló, Xavier Tàrrega.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.