directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 23 d'octubre de 2026 18:51 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Osona doble fletxa Dijous, 1 de juny de 2017 13:59 h

La Generalitat vol posar en valor el consum de llet amb la creació d'un Institut de la llet i productes làctics

Es tracta d'una de les 15 accions incloses al Pla del sector làctic català 2017-2019 elaborat per un grup de seixanta experts

ACN L'Esquirol.-La Generalitat, d'acord amb el sector lleter català, posarà en marxa al llarg d'aquest 2017 un Institut de la llet i productes làctics que té per objectiu posar en valor el consum de llet i els productes derivats i que treballarà en diferents àmbits com el de la nutrició, la salut o la sostenibilitat. Aquesta és una de les 15 accions del Pla del sector làctic català 2017-2019 que ha presentat aquest dijous la consellera d'Agricultura, Meritxell Serret, i que ha comptat amb la col·laboració d'una seixantena d'experts. Segons ha apuntat Serret, el Pla vol ser "viu i dinàmic" i el repte és que serveixi per "assegurar un relleu generacional a les explotacions lleteres", així com també per "fomentar que la indústria aposti per la producció local i els consumidors siguin conscients del valor i la qualitat de la llet i els productes làctics catalans". La proposta del Departament d'Agricultura és que l'Institut s'ubiqui a les instal·lacions de l'IRTA a Monells (Baix Empordà).



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.