directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 26 d'octubre de 2026 18:59 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 2 de juny de 2017 12:14 h

La desocupació cau de 2.478 persones al maig a Lleida i situa l'atur en xifres del 2008

Les comarques lleidatanes registren en termes percentuals la caiguda mensual més important des de l'inici de la sèrie històrica

ACN Madrid.-El nombre de persones inscrites a les oficines del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC) a Lleida es va situar al maig en 19.636 desocupats, cosa que suposa 2.478 persones menys que a l'abril, l'11,24% menys, la caiguda percentual més gran mai vista en termes mensuals en la demarcació lleidatana en qualsevol mes des de l'inici de la sèrie històrica que per demarcacions comença al març del 2001, segons ha publicat aquest divendres el Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social. Aquesta xifra de 19.636 aturats a Lleida no es veia a la sèrie des del desembre del 2008, ara fa nou anys (18.590). En relació amb al maig de l'any passat, després d'encadenar 48 mesos seguits de descensos de taxes interanuals, la caiguda ha estat de 4.128 persones, el 17,37% menys, el percentatge més gran de descens dels de l'octubre del 2006 (-17,69%). A Catalunya, l'atur es va situar en 409.490 persones, 16.261 desocupats menys que a l'abril.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.