directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 27 d'octubre de 2026 14:57 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Empordà doble fletxa Diumenge, 4 de juny de 2017 16:20 h

Malabars, trapezis i espectacles de tota mena omplen Calonge en la segona edició del CIRCavila

Un dinar cabaret als Jardins del Castell ha estat un dels actes més destacats d'aquest any

ACN Calonge.-La segona edició del CIRCavila ha tornat a omplir de gent aquest diumenge els carrers de Calonge (Baix Empordà). En total s'han fet cinc espectacles i tres tallers on els més petits han pogut aprendre algunes de les tècniques que fan els artistes en les funcions. Un dels actes més curiosos ha estat el dinar cabaret que s'ha fet als Jardins del Castell, i que ha consistit en una arrossada popular, mentre diversos professors i alumnes d'escoles de circ de Barcelona i Madrid representaven un cabaret. Un dels espectacles més esperats ha estat 'The Flamingos', de la companyia Los Herrerita acompanyat d'una cercavila pels carrers del poble. Tot plegat al ritme de la percussió del grup Pengim-Penjam, a més de malabaristes, equilibristes, acròbates i monociclistes.

La cloenda de la segona edició de CIRCavila ha tingut com a protagonista l'espectacle Xarivari Blues, de la companyia Circo Los, un espectacle potent i divertit en què quatre experimentats artistes de circ, en una escenografia exuberant i inspirats en la pel·lícula The Blues Brothers, han fet malabars, acrobàcies amb llits elàstics i equilibris.El CIRCavila està organitzat per l'Àrea de Cultura de l'Ajuntament de Calonge amb el suport de l'Associació Juvenil i Cultural Pengim-Penjam i la Diputació de Girona.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.