directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 2 de novembre de 2026 13:52 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 20 de juny de 2017 11:42 h

De la Serna demana que els sindicats de l'estiba desconvoquin les vagues per poder negociar "en un clima de normalitat"

El ministre adverteix que la "sagnia" de tràfic desviat fora dels ports espanyols pot acabar generant un problema de manca de feina per als estibadors

ACN Barcelona.-El ministre de Foment, Íñigo de la Serna, ha reclamat als sindicats d'estibadors que desconvoquin les vagues convocades contra la liberalització del sector per poder tancar un acord amb la patronal "en un clima de normalitat i tranquil·litat". En una visita aquest dimarts a la represa de les obres de la Sagrera, De la Serna ha afirmat que "esperem que arribin a un acord i, si pot ser avui, millor". El ministre ha afirmat que el més "important" és que "s'acabi ja la sagnia de moviments cap a ports de fora d'Espanya, ja que això acabarà generant un problema seriós d'ocupació en aquests ports, que ja no tindran aquest flux de contenidors que ara mateix tenen".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.