directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 27 d'octubre de 2026 20:27 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Diumenge, 25 de juny de 2017 00:10 h

L'Ajuntament de Barcelona decideix aquest diumenge si reobre el llac del Parc de la Creueta del Coll

La Guàrdia Urbana ha hagut de desallotjar 350 banyistes en trobar-se vidres trencats dins l'aigua, que han provocat ferides a sis persones

ACN Barcelona.-"El llac del parc de la Creueta del Coll romandrà tancat per acte vandàlic que impedeix el bany. Treballem per deixar-lo en bon estat". Aquesta és la piulada de Twitter del compte de l'Ajuntament de Barcelona que ha informat de la clausura temporal de l'equipament, que precisament estrenava aquest dissabte temporada. La troballa de vidres trencats dins l'aigua, que han provocat ferides lleus a sis persones –quatre d'elles menors-, ha portat a la Guàrdia Urbana a desallotjar l'equipament poc abans de les dues de la tarda. En aquells moments hi havia unes 350 persones al recinte. Tot seguit, els equips de neteja han procedit a treballar a la zona. Tot apunta a un acte vandàlic durant la Nit de Sant Joan com a causa de la presència dels vidres.

El llac del Parc de la Creueta del Coll es troba al barri del Coll, a la part alta del districte de Gràcia de Barcelona i és un espai que obre durant l'època d'estiu i és molt freqüentada per veïns de la zona i per casals d'estiu. L'extens estany artificial té una fondària màxima del llac és de 60 centímetres i hi ha servei de socorrisme, infermeria, vestidors i lavabos.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.