directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 5 de novembre de 2026 10:27 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 26 de juny de 2017 20:28 h

Puigdemont creu que Villarejo constata que el sistema espanyol "està corcat"

El cap de l'executiu considera que "hi ha vicis que formen part d'un pecat original" i afirma que l'entrevista a l'excomissari desprenia una "sentor de claveguera molt forta"

ACN Barcelona.-El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, considera que les entrevistes de les darreres hores a l'excomissari de la policia espanyola José Manuel Villarejo constata que el sistema espanyol "està corcat". "Mentre en corc i la proporció sobre fusta és sostenible i assimilable no passa res; però el corc és molt gran i el material se'n comença a ressentir", ha afirmat el cap de l'executiu català a la presentació del llibre 'Mestres de l'entrevista', d'Antoni d'Armengol, al Col·legi de Periodistes amb Antoni Bassas i Jordi Basté. Puigdemont ha apuntat que si una impressora d'olors hagués acompanyat l'entrevista, hauria desprès "una sentor de claveguera molt forta". "Va sobreeixir amb una purulència evident el que en altres països hauria suposat un escàndol de proporcions siderals", ha insistit Puigdemont en afirmar que "hi ha vicis que formen part d'un pecat original".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.