directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 3 de novembre de 2026 23:03 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Segrià doble fletxa Dijous, 6 de juliol de 2017 12:26 h

Carrefour presenta el seu macroprojecte comercial i d'oci per a la ciutat de Lleida, que preveu una inversió de 180 MEUR

El complex, que inclourà àmplies zones verdes, comptarà amb 200.000 m2 construïts, dels quals 55.000 seran de superfície comercial, amb uns 100 establiments de diferents marques

ACN Lleida.-Carrefour Property ha presentat aquest dijous el seu macroprojecte comercial i d'oci per a la ciutat de Lleida, que comptarà amb 200.000 metres quadrats construïts, dels quals uns 55.000 seran de superfície comercial. El complex desenvoluparà un espai innovador amb zones verdes i acollirà en dues plantes, a més d'un nou hipermercat de la firma, un centenar d'establiments de diferents marques comercials, d'oci o restauració i 2.500 places d'aparcament. El projecte, que s'ubicarà en els terrenys que la firma té a la zona residencial estratègica (ARE), suposarà una inversió de 180 milions d'euros i generarà entre la construcció i la seva posada en marxa uns 5.000 llocs de treball directes i indirectes, 3.000 dels quals un cop obri el complex. Carrefour preveu que les obres puguin començar entre finals del 2018 i principis del 2019 per tal que l'equipament pugui entrar en funcionament durant el 2020. Abans, però, el projecte necessitarà l'aval del Ple de la Paeria i, posteriorment, de la Comissió Territorial d'Urbanisme de Lleida.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.