directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 1 de novembre de 2026 01:13 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Llobregat doble fletxa Dijous, 6 de juliol de 2017 15:59 h

Controlat l'incendi d'indústria a Cervelló

Dues persones han hagut de ser ateses arran del foc, una d'elles és un treballador amb cremades de poca gravetat als braços

ACN Cervelló.-Els Bombers de la Generalitat han donat per controlat cap a tres quarts de quatre de la tarda l'incendi que des del matí afecta una indústria de productes de neteja a Cervelló (Baix Llobregat). Tretze dotacions terrestres dels Bombers treballen en les tasques d'extinció del foc. La fàbrica afectada està situada al carrer Ull de Llebre del polígon industrial Parc Empresarial. Es tracta d'una fàbrica de planta baixa amb alçada lliure d’uns 12 metres amb pilars de formigó i el foc crema dues de les tres naus que formen l'empresa, de manera que els bombers treballen perquè el foc no arribi a la tercera. Segons el SEM, dues persones han estat ateses a causa de l’incendi. Una d'elles és un treballador de l’empresa de 36 anys, que ha patit cremades de poca gravetat als braços i ha estat traslladat a l’Hospital de la Vall d’Hebron.

L'altre afectat era una persona marejada que ha estat donada d'alta al mateix lloc dels fets. Els Mossos d’Esquadra han indicat que, de manera preventiva, s’han desallotjat els treballadors de les naus més properes a l’incendi, mentre que els de l’empresa afectada han sortit pel seu propi peu. També s’ha restringit l’accés al polígon industrial.Fins al lloc s'hi han desplaçat sis patrulles dels Mossos d’Esquadra, efectius de la Policia Local, tres ambulàncies del SEM, un tècnic de Protecció Civil i el regidor de Seguretat de l’Ajuntament de Cervelló.Des del CECAT s'està fent un seguiment de possibles afectacions a causa del fum però, de moment, no se’n té constància.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.