directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 13:59 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dimarts, 25 de juliol de 2017 12:22 h

Colau creu que la feina negociadora en el metro "es comença a veure" però crida a esperar la decisió dels treballadors

L'alcaldessa comparteix que el comitè hagi demanat millores laborals després d'anys de retallades

ACN Barcelona.-L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha reivindicat aquest dimarts que "s'ha fet molta feina" per acabar amb les vagues continuades al metro, una feina, ha dit, "que es comença a veure". En declaracions a TV3, però, l'alcaldessa ha cridat a la prudència i ha demanat esperar a conèixer quina decisió acaben prenent els treballadors en assemblea sobre l'última proposta de conveni, un cop el comitè ha acceptat traslladar-la a votació. "No ens hem d'anticipar. És el moment dels treballadors i hem d'esperar", ha apuntat. Colau ha assegurat que comparteix que el comitè d'empresa hagi demanat millores laborals després d'anys de retallades, però ha insistit que TMB tenia uns "límits pressupostaris i legals" en aquesta negociació als quals ja ha arribat.

Colau ha remarcat que des de l'Ajuntament i des de l'Àrea Metropolitana s'ha respost "de forma positiva" a totes les demandes del comitè, amb un total de 23 MEUR en millores laborals per aquest nou conveni. Ha subratllat que hi ha uns límits "per la maleïda llei Montoro", però ha insistit que "sobre la taula hi ha millores en totes les qüestions que plantejaven els treballadors". Al seu parer, els treballadors no és que s'aprofitin de quin partit està governant ara mateix Barcelona, sinó que simplement "s'espera més" de BComú, i ho ha trobat lògic. "Jo estic d'acord que després d'anys de retallades els treballadors han d'exigir millores", ha assegurat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.