directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 4 de novembre de 2026 11:00 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 25 d'agost de 2017 12:39 h

ERC avala aprovar la llei de transitorietat abans de l'1-O

Sabrià diu que treballaran perquè tothom "se senti còmode" en els tràmits i insisteix que es presentarà "en els propers dies"

ACN Barcelona.-El portaveu d'ERC i diputat de JxSí, Sergi Sabrià, ha assegurat que els republicans veuen bé aprovar la llei de transitorietat abans de l'1-O. "Estaria bé que això estigués aprovat i entrés automàticament el 2-O condicionat a una victòria del 'sí'? Sí", ha assegurat el dirigent dels republicans en una entrevista aquest divendres a Catalunya Ràdio. De fet, la CUP ha reclamat enllestir tots els aspectes vinculats al referèndum abans de la Diada i ha demanat l'inici dels tràmits parlamentaris de la llei de transitorietat abans no arrenqui la campanya electoral. "Seria una bona opció que tota la ciutadania conegués el marc jurídic que serà a partir del 2 d'octubre en cas d'una victòria del 'sí'? Sí", ha insistit Sabrià. També ha assegurat que des d'ERC treballaran perquè tothom "se senti còmode", en referència al PDeCAT i la CUP, en els tràmits parlamentaris i ha insistit que la llei de transitorietat es presentarà "en els propers dies".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.