directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 2 de novembre de 2026 07:49 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Camp doble fletxa Divendres, 25 d'agost de 2017 21:02 h

Més de 10.000 persones clamen per la pau i contra el terrorisme a Cambrils

Una manifestació encapçalada pels cossos de seguretat i serveis d’emergència recorre el passeig de les Palmeres fins al lloc de l’atemptat

ACN Cambrils.-Tots som Cambrils. Sota aquest lema, més de 10.000 persones s’han manifestat aquest divendres al vespre a la ciutat per homenatjar les víctimes dels atemptats i com a mostra de rebuig al terrorisme. Una riuada de persones ha convertit el passeig de les Palmeres en un clam per la pau i la llibertat. La marxa ha finalitzat al davant del Club Nàutic, just al punt on la matinada de divendres passat es va produir l’atemptat. Durant tot l’acte s’han viscut moments molt emotius, amb aplaudiments als cossos policials i serveis d’emergències, que han encapçalat la manifestació. Els crits de ‘Tots som Cambrils’ i ‘No tinc por!’ també han ressonat pel passeig marítim. En un segon lloc de la manifestació s’han situat els representants institucionals. Entre d’altres, hi ha assistit el vicepresident de Govern, Oriol Junqueras, els consellers Mundó, Serret i Vila; la ministra de Sanitat, Dolors Montserrat; l’alcaldessa de Cambrils, Camí Mendoza; l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, i el líder del PSOE, Pedro Sánchez. Al final del recorregut s’han realitzat ofrenes de flors al lloc dels atemptats.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.