directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 1 de novembre de 2026 02:37 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Divendres, 1 de setembre de 2017 14:21 h

El PPC demana un ple extraordinari de l'Ajuntament de Barcelona sobre els 'narcopisos' del Raval

Fernández Díaz denuncia que Colau no ha actuat per acabar amb les ocupacions il·legals de traficants quan els veïns porten dos mesos queixant-se

ACN Barcelona.-El president del grup municipal del PPC a l'Ajuntament de Barcelona, Alberto Fernández Díaz, ha reclamat aquest divendres que el consistori celebri un ple extraordinari sobre els 'narcopisos' del Raval. En un comunicat, Fernández Díaz ha denunciat que l'alcaldessa, Ada Colau, "no ha pres mesures per acabar amb les ocupacions il·legals de pisos al Raval utilitzats per a la venda de drogues", i ha proposat un pla de xoc "contundent i continuat" de Guàrdia Urbana i Mossos d'Esquadra. "La delinqüència, l'incivisme i la passivitat o inacció de l'Ajuntament i de la Generalitat expulsen els veïns del Raval", ha conclòs. Els veïns de la zona porten dos mesos queixant-se per la presència de 'narcopisos' i les molèsties que comporten.

El popular ha lamentat el silenci de Colau i de la regidora del districte, Gala Pin, i ha recordat que a mitjans d'agost ja va denunciar la degradació que estava patint aquest barri per la proliferació de 'narcopisos'. Els veïns han convocat una manifestació el proper 9 de setembre.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.