directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 13:22 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Gironès doble fletxa Dijous, 7 de setembre de 2017 14:36 h

Els Mossos detenen a l'autor d'un robatori amb força a Bescanó comès a principis de juliol

El detingut, de 37 anys i veí de Salt, va amenaçar amb una barra de ferro a l'home que el va enxampar a casa seva

ACN Bescanó .-Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest dilluns a un home com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació comès a Bescanó (Gironès) el dia 1 de juliol. El detingut, de 37 anys i veí de Salt (Gironès), se'l considera l'autor d'un robatori amb força a casa d'un home gran. La víctima va enxampar al lladre a casa seva en ple migdia. Llavors, l'ara detingut l'hauria amenaçat amb una barra de ferro. L'home li hauria donat els diners que portava a la cartera -a l'entorn d'uns 400 euros- a més de joies que havia trobat a l'interior del domicili. La cerca de la Unitat d'Investigació de la comissaria dels Mossos de Girona ha acabat donant fruits al cap de dos mesos amb la detenció del presumpte autor, de nacionalitat senegalesa i amb antecedents, a Aiguaviva (Gironès) el passat 4 de setembre. El jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Girona en va decretar, el passat dimarts, el seu ingrés a presó.

El delicte resolt és previ als robatoris amb força que s'han produït a Bescanó aquest estiu entrant a cases particulars però també a restaurants. El delicte es va cometre l'1 de juliol, en ple migdia, a casa d'un home gran quan no era a casa. Tot i això, quan la víctima va tornar es va trobar amb aquest home, de 37 anys i de nacionalitat senegalesa, robant a casa seva. El lladre llavors l'hauria amenaçat amb una barra de ferro perquè li donés tot el que tenia. Davant d'això, la víctima li va donar els 400 euros que portava a la cartera. El delinqüent va marxar amb aquests diners i altres joies que va trobar a la casa. La pista d'aquest atacant l'estava seguint la Unitat d'Investigació de la comissaria dels Mossos d'Esquadra de Girona. El passat dilluns van detenir a un home, veí de Salt, a Aiguaviva com a presumpte autor del robatori amb violència i intimidació. L'home tenia antecedents previs. L'endemà el detingut va passar a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia que en va decretar l'ingrés a la presó.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.