directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 2 de novembre de 2026 12:10 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 20 de setembre de 2017 11:29 h

Tallades la Gran Via i Via Laietana per les concentracions a davant dels Departaments d'Economia i Afers Exteriors

Un dels altres punts tallats al trànsit és la Diagonal arran d'una manifestació d'estudiants

ACN Barcelona.-Les concentracions de protesta per l'operació de la Guàrdia Civil contra la Generalitat obliguen a tallar aquest matí alguns punts de la Gran Via i també la Via Laietana a Barcelona. Segons fonts de la Guàrdia Urbana, en aquests moments hi ha tallada la Gran Via amb Rambla de Catalunya i amb Aribau per la concentració que es fa a l'entorn de la seu del Departament d'Economia i també la Via Laietana a l'altura on hi ha el Departament d'Afers Exteriors, on també es fa una altra concentració. En aquest cas, les persones concentrades en aquest punt també obliguen a tallar la plaça Urquinaona i la plaça Antonio López. Un dels altres punts de la ciutat que també està tallat és l'avinguda Diagonal a l'altura de la zona universitària a causa d'una manifestació d'estudiants, que porten una pancarta on s'hi pot llegir 'Votar no és il·legal'.

(En aquesta actualització s'afegeix el tall a l'avinguda Diagonal per una manifestació d'estudiants)D'altra banda, TMB indica que algunes línies de bus estan afectades per aquestes concentracions. Són les línies que circulen per Gran Via entre Aribau i el Passeig de Gràcia, per Via Laietana entre les places Urquinaona i Antonio López, les que circulen per Gran Via entre els carrers Urgell i Roger de Llúria, els busos que circulen per Via Laietana i també els que ho fan per la Diagonal.Per a les dues del migdia des d'Òmnium Cultural i l'ANC han convocat una concentració a la plaça Sant Jaume en resposta als registres que porta a terme la Guàrdia Civil a conselleries i altres seus de la Generalitat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.