directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 24 d'octubre de 2026 05:21 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 21 de setembre de 2017 14:11 h

El PSOE insta Puigdemont a desconvocar el referèndum "el més aviat possible"

Narbona demana obrir "un espai de diàleg polític de forma immediata"

ACN Madrid.-La presidenta del PSOE, Cristina Narbona, ha instat el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, a desconvocar el referèndum "el més aviat possible per garantir que s'obri un espai de diàleg polític de forma immediata". Narbona ha assegurat que "el PSOE dona suport a la legalitat vigent i ho està demostrant" i ha citat "els més de 120 alcaldes de Catalunya que són on han de ser, del costat dels qui creiem que la democràcia es recolza i garanteix a través del compliment de les lleis", ha afegit. En la línia del secretari general del PSOE, Narbona també ha demanat al president del govern espanyol que també obri la "via política" per resoldre el conflicte amb Catalunya.

Narbona també ha assenyalat que el Congrés dels Diputats ha donat llum verda per a la creació d'una comissió "per a la modernització del nostre model territorial", una iniciativa que, ha indicat, "cada vegada és més urgent".A banda del president de la Generalitat, Cristina Narbona ha fet una crida a la "prudència, la calma i la mesura" després de les concentracions de milers de ciutadans de la intervenció de la Guàrdia Civil aquest dimecres amb detencions i escorcolls en departaments i organismes del Govern.La presidenta del PSOE ha reiterat que el referèndum "s'ha convocat de forma il·legal, contrària a la Constitució i a la legislació espanyola", a més de "les pròpies lleis de Catalunya, l'Estatut i la Comissió de Venècia del Consell d'Europa". Segons ha manifestat, "no té cap suport, ni des del punt de vista de la legalitat nacional, ni de la legalitat autonòmica, ni de la legalitat internacional".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.