Domènech, a Rajoy: "Ens veiem l'1-O, vostè no sobreviurà a la força d'un poble unit, alegre i combatiu"
El coordinador de Catalunya en Comú assegura que l'Estat "ha suspès l'autogovern de Catalunya" i demana unitat: "Som un sol poble"
ACN Barcelona.-El coordinador de Catalunya en Comú, Xavier Domènech, s'ha dirigit al president del govern espanyol, Mariano Rajoy, des de l'escenari instal·lat davant del TSJC durant la mobilització permanent per demanar l'alliberament dels detinguts pel referèndum: "Rajoy, ens veiem l'1-O, [vostè] no sobreviurà a la força d'un poble unit, alegre i combatiu". A més, el també líder d'En Comú Podem al Congrés ha assegurat que l'Estat ha "suspès l'autogovern" de Catalunya i ha demanat unitat: "Som un sol poble". Finalment, ha agraït les mostres de suport dels "germans de la resta de pobles" d'Espanya.
Milers de persones s'han concentrat a partir de les dotze del migdia al Passeig de Lluís Companys de Barcelona, davant de la seu del TSJC per demanar la llibertat de tots els detinguts. La mobilització ha estat convocada per l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) i Òmnium. Des de mig matí ja s'ha començat a veure manifestants amb l'estelades. Els Mossos d'Esquadra han posat tanques davant del TSJC per evitar que s'hi acostin els manifestants.






