directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 26 d'octubre de 2026 13:11 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Solsonès doble fletxa Dijous, 21 de setembre de 2017 16:17 h

L'Oficina de Turisme del Solsonès incrementa un 18% les visites aquest estiu

El perfil de visitant familiar pren força, tot i que les parelles continuen liderant el rànquing

ACN Solsona.-L'Oficina de Turisme del Solsonès ha registrat entre els mesos de juliol i agost un total de 4.600 visites, un 18% més que el mateix període de l'any passat. D'altra banda, unes 1.100 persones han participat a les visites guiades temàtiques que s'organitzen a Solsona, de manera que es consolida el pes del turisme cultural a la capital de la comarca. Segons informa l'Oficina de Turisme, el perfil de visitant familiar pren força amb el 26% de les consultes realitzades, tot i que les parelles –d'entre 35 i 65 anys- que visiten l'Oficina continuen sent majoritàries (47%). El 12% correspon a visitants que arriben en grup. Segons les dades registrades per l'Oficina de Turisme, els visitants queden sorpresos per la singularitat del nucli antic i també per l'atractiu folklòric i geganter. Pel què fa al turisme de natura, la demanda s'ha focalitzat en els espais de bany, les rutes a peu i en bicicleta i l'oferta de caiacs.

Pel què fa a la procedència dels visitants, el rànquing l'encapçala el visitant català (73%), principalment de l'àrea metropolitana, seguit del visitant de la resta de l'Estat (12%), d'entre el qual destaca, per ordre de rellevància, el País Valencià –s’ha doblat-, el País Basc i Madrid –han disminuït-. Pel què fa al turisme europeu (15%), el majoritari al Solsonès prové de França, dels Països Baixos – que ha augmentat- i del Regne Unit.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.