directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 3 de novembre de 2026 19:28 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Diumenge, 1 d'octubre de 2017 13:20 h

El Síndic reclama a l'Estat aturar les actuacions "violentes, desproporcionades" i amb "escàs respecte als drets humans"

Ribó està en permanent contacte amb l'equip del comissari europeu de Drets Humans des de fa setmanes

ACN Barcelona.-El Síndic de Greuges, Rafael Ribó, ha reclamat aquest diumenge al govern espanyol que aturi les actuacions "violentes" de les forces policials, i ha advertit que són "desproporcionades en l'ús de mitjans i van en contra de la legislació espanyola". Ha afegit que demostren "escàs respecte als drets humans". En roda de premsa des del centre internacional de premsa, Ribó ha explicat que està en permanent contacte amb l'equip del comissari europeu de Drets Humans des de fa setmanes, últimament de forma diària. Ha explicat que ja ha parlat amb el defensor del poble espanyol i també ha intentat contactar, de moment sense èxit, amb la presidenta del Congrés. El Síndic presentarà un informe aquest vespre amb les queixes que està rebent.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.