directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 29 d'octubre de 2026 12:32 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Diumenge, 1 d'octubre de 2017 20:26 h

El Síndic investiga les càrregues de la Guàrdia Civil i la policia espanyola i quin comandament les ha ordenat

Ribó vol dilucidar possibles responsabilitats polítiques i penals en l'agressió d'una dona amb ferides als dits i vexada sexualment

ACN Barcelona.-El síndic de greuges, Rafael Ribó, investiga les càrregues de la Guàrdia Civil i la policia espanyola en els centres de votació que s'han produït aquest diumenge durant la celebració del referèndum i, concretament, vol saber qui ha estat el comandament que les ha ordenat i quines ordres precises tenia. "No havent-hi el més mínim aldarull, la més mínima transgressió de la normal convivència ciutadana, hi ha hagut càrregues policial. L'ordre del tribunal era clara", ha denunciat Ribó amb referència. a l'ordre del TSJC d'impedir l'obertura de col·legis. El Síndic també investigarà de forma específica l'agressió a una dona "amb violència, amb ferides als dits de les mans i amb tractament agressiu sexual" per dilucidar la responsabilitat política i penal. A més, vol aclarir si en aquests moments hi ha tres detinguts a Catalunya, en quin lloc haurien estat arrestats i on es trobarien ara aquestes persones.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.