directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 27 d'octubre de 2026 11:45 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Diumenge, 1 d'octubre de 2017 21:57 h

El Govern denuncia Guàrdia Civil i policia per lesions, coaccions, desordres i delictes contra els drets individuals

L'advocacia de la Generalitat sol•licita la suspensió de totes les actuacions policials que s'estan duent a terme a Catalunya

ACN Barcelona .-La denúncia del Govern contra l'actuació dels agents de la Guàrdia Civil i la policia que han participat en el dispositiu d'aquest diumenge fa constar entre els fets denunciats múltiples delictes de lesions, danys en béns de domini públic i privat, coaccions i amenaces, desordres públics i un delicte comès per funcionaris contra els drets individuals, previstos als articles 540 del Codi Penal, per "prohibició o dissolució de reunió pacífica" el 542 per "impedir a una persona l'exercici d'altres drets cívics reconeguts per la Constitució i les lleis". Així consta en una de les denúncies presentada aquest diumenge i per la qual ja s'han obert diligències, la que s'ha adreçat al jutjat de guàrdia de Barcelona. El Govern sol·licita en aquesta denúncia que acordi la immediata suspensió de totes les actuacions policials que s'estan duent a terme en el territori de tot Catalunya i que acordi també la pràctica de les diligències que consideri procedents per esclarir els fets denunciats.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.