directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 13:50 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 9 d'octubre de 2017 23:54 h

Farà la DUI el president Puigdemont?

'El País' titula: "El separatismo llama a tomar la calle para imponer su república"

ACN Barcelona.-Titulars diversos als diaris d'aquest dimarts. 'El Periódico': "Final de trajecte". 'El Punt Avui': "Tot a punt". 'La Razón': "Puigdemont podrá ser detenido por sedición si declara la independencia". 'Ara': "La decisió de Puigdemont". 'ABC': "Òmnium ha recibido 20 millones en ayudas para la secesión". 'El País': "El separatismo llama a tomar la calle para imponer su república". 'El Mundo': "“Los jefes de los Mossos están involucrados en el proceso”". I 'La Vanguardia': "Clamor per frenar la DUI".

A Girona, 'El Punt Avui' titula: "Tot a punt". I a 'Diari de Girona': "Puigdemont manté la incògnita sobre si declararà avui la DUI".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.