directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 11:59 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 10 d'octubre de 2017 11:09 h

La Mesa del Parlament "pren nota" dels resultats de l'1-O hores abans de la compareixença de Puigdemont

El PSC demanarà reconsideració després que l'òrgan parlamentari hagi aprovat donar les xifres del referèndum, davant l'oposició dels socialistes, Cs, el PPC i el lletrat major

ACN Barcelona.-La Mesa del Parlament ha "pres nota" dels resultats del referèndum, hores abans de la compareixença del president de la Generalitat, Carles Puigdemont. Fonts coneixedores de la reunió de l'òrgan parlamentari han explicat que la Mesa ha aprovat informar sobre les xifres de l'1-O, gràcies als vots a favor de JxSí i CSQP. Cs i PSC hi han votat en contra. El PPC, que té dret a veu però no a vot, també hi ha mostrat la seva oposició. A més, els socialistes demanaran la reconsideració pel fet que la Mesa hagi explicat els resultats del referèndum, segons han explicat fonts properes a aquest grup parlamentari. Finalment, fonts presents a la reunió també han afegit que el lletrat major del Parlament, Antoni Bayona, ha exposat que la Mesa no hauria de donar els resultats de l'1-O ni de prendre'n nota, i que el secretari general del Parlament, Xavier Muro, no hi ha posat cap problema.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.