directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 23 d'octubre de 2026 07:13 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 19 d'octubre de 2017 16:39 h

L'Associació Espanyola de Guàrdies Civils demana un "relleu urgent" dels agents destinats a Catalunya

Assegura que de voluntaris "no en faltaran" per portar "personal de refresc"

ACN Barcelona.-L'Associació Espanyola de Guàrdies Civils ha demanat al ministre de l'Interior, Juan Ignacio Zoido, un "relleu urgent" dels agents destinats a Catalunya el mes passat per evitar la celebració del referèndum i que segueixen allotjats en vaixells o en barracons militars fins almenys el 2 de novembre. En un comunicat, denuncien que només descansen un dia per setmana i han de suportar "estoicament" els "assetjaments" als establiments on s'allotgen, a més d'assenyalar "l'allunyament de les famílies i els dubtes de com estaran vivint tot el que veuen en els mitjans de comunicació". L'associació indica que la crisi "no té visos de solució a curt termini" i que els agents "no poden ni deuen afrontar els següents dies". D'altra banda, l'AEGC sosté que cal "personal de refresc" i es mostren "segurs" que de "voluntaris no en faltaran".

L'associació també lamenta que els agents s'hagin assabentat pels mitjans de comunicació de la possible data de sortida, de moment el 2 de novembre.En un altre ordre de coses, han exigit al ministre que sigui "el primer" en expressar la "repulsa" a la denúncia de l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, sobre presumptes casos agressions sexuals durant les càrregues. "Les acusacions de l'alcaldessa de Barcelona atempten contra el nostre honor", lamenta.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.