directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 23 d'octubre de 2026 05:03 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Segrià doble fletxa Dijous, 19 d'octubre de 2017 17:06 h

Les famílies dels agents rurals morts a Aspa demanen 51 anys per a l'autor confés dels crims

Fiscalia no concreta pena però coincideix amb l'acusació particular que atribueix a l'autor confés dos delictes d'assassinat

ACN Lleida.-L'advocat de les famílies dels dos Agents Rurals morts a Aspa (Segrià), el 21 de gener, demana fins a 51 anys i mig de presó per a Ismael Rodríguez, l'autor confés dels crims. En una vista prèvia que ha tingut lloc aquest dijous als jutjats de Lleida, Fiscalia, tot i no precisar la pena de presó que demana per al caçador, sí que ha coincidit en atribuir-li dos delictes d'assassinat, a més a més d'atemptat a l'autoritat i un de tinença il·lícita d'armes, ja que no tenia llicència per a l'escopeta que va fer servir per disparar, que no era seva. L'acusació, que porta el lletrat Pau Simarro, també demana un any de presó per al propietari de l'escopeta homicida, com a cooperador necessari del doble crim. L'advocat està convençut que Rodríguez va disparar contra els dos agents amb acarnissament ja que no va fer un únic tret.

Les peticions de l'acusació particular es basen en demanar 25 anys per cadascun dels delictes d'assassinat, 6 mesos per dos delictes d'atemptat a l'autoritat, i 5 mesos per un delicte de tinença il·lícita d'armes. Això suma els 51 anys i mig de presó que els familiars dels Agents Rurals esperen que l'assassí confés, veí de Vacarisses, passi entre reixes.L'acte del jutjat d'instrucció que porta el cas indica que els dos agents rurals van morir de dos trets. En aquest sentit, s'està a l'espera de l'informe de balística que ha d'aclarir exactament si l'escopeta que va fer servir l'acusat, estava trucada o la va recarregar.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.