Miquel Valls demana "als polítics" que "resolguin la situació d'incertesa" per no perjudicar "l'economia i les empreses"
El president de la Cambra de Comerç de Barcelona fa una crida a que es reinstal·lin la "certesa i l'estabilitat" perquè "empreses i institucions puguin continuar sumant anys de vida"
ACN Barcelona.-El president de la Cambra de Comerç de Barcelona, Miquel Valls, ha demanat "als polítics" que "resolguin la situació d'incertesa" per no perjudicar "l'economia i les empreses". Ho ha fet aquest dijous al vespre durant la 21a edició del Dia de la Cambra, a la Llotja de Mar, acte en el qual s'han entregat guardons a més d'un centenar d'empreses per la seva trajectòria i al qual ha assistit el vicepresident del Govern i conseller d'Economia, Oriol Junqueras. "La incertesa i inestabilitat no són bons companys de viatge per l'economia i les empreses i volem que les nostres empreses i institucions puguin continuar sumant anys de vida amb certesa i estabilitat", ha remarcat Valls. El president de la Cambra ha posat en valor "la llarga tradició empresarial" de Catalunya i la capacitat de superació de les empreses que sempre "han tirat endavant" en moments de "confusió i agitació".






