directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 19:16 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 20 d'octubre de 2017 14:43 h

El PSC creu que la retirada de diners dels caixers és una acció "frívola" perquè pot acabar generant problemes financers

Alícia Romero demana "sensatesa" a l'ANC i Òmnium i afegeix que no s'entén què volien aconseguir amb l'acció de treure efectiu dels bancs

ACN Barcelona.-La diputada del grup parlamentari del PSC Alícia Romero ha opinat que la retirada de diners dels caixers que han promogut l'ANC i Òmnium des de la Crida per la Democràcia és una acció "frívola". En un contacte amb la premsa des del Parlament, la dirigent socialista ha afegit que una actuació com aquesta pot semblar "simpàtica" però ha alertat que si l'executa "molta gent" pot acabar generant "problemes financers". En aquesta línia, Romero ha demanat "sensatesa" a les entitats i ha reiterat que no entén què volien aconseguir amb la retirada d'efectiu dels bancs. "No es pot jugar d'aquesta manera amb el sistema financer", ha conclòs la diputada.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.