directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 3 de novembre de 2026 06:32 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dissabte, 21 d'octubre de 2017 20:13 h

El comitè d'empresa d''El Punt Avui' condemna que l'Estat pugui prendre el control dels mitjans públics catalans

Els treballadors sostenen que TV3, Catalunya Ràdio i l'Agència Catalana de Notícies són "models de pluralisme i els seus professionals han donat veu a les diferents sensibilitats abans i durant el procés català"

ACN Barcelona.-El comitè d'empresa d''El Punt Avui' i el Grup Hermes han expressat "el seu rebuig més absolut" a la possibilitat que el govern espanyol, emparant-se en l'aplicació de l'article 155, pugui prendre el control dels mitjans públics de la Generalitat. Els treballadors han defensat, a través d'un comunicat, que TV3, Catalunya Ràdio i l'Agència Catalana de Notícies "es poden considerar models de pluralisme i els seus professionals han donat veu a les diferents sensibilitats abans i durant el procés català". En aquest sentit, el comitè d'empresa ha manifestat el seu "suport" als companys d'aquests mitjans de comunicació públics i els han desitjat que "puguin continuar exercint la seva professionalitat de manera lliure i sense filtres de cap mena".

El comitè d'empresa d''El Punt Avui' i el Grup Hermes han subratllat que TV3, Catalunya Ràdio i l'Agència Catalana de Notícies "han estat una eina cabdal per a la difusió de la llengua i cultura catalanes, en paral·lel al manteniment de la cohesió social del país i el dret a la informació". Un dret que ha "quedat amenaçat dins de la intervenció política que votarà el Senat divendres vinent.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.