directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 18:30 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Gironès doble fletxa Dimarts, 24 d'octubre de 2017 12:03 h

Bescanó aprova per unanimitat demanar que no s'apliqui l'article 155

L'Ajuntament també ha condemnat la "violència policial" durant l'1-O i exigeix l'alliberament dels líders d'Òmnium i l'ANC

ACN Bescanó.-L'Ajuntament de Bescanó (Gironès) ha aprovat per unanimitat la moció que reclama aturar l'aplicació de l'article 155 de la Constitució. Durant el ple, el consistori també ha acordat donar suport a la moció que condemna la "violència policial" perpetrada pels cossos de seguretat de l'Estat durant l'1-O i a la que exigeix l'alliberament dels líders d'Òmnium i l'ANC, Jordi Cuixart i Jordi Sànchez. A més, s'ha demanat la dimissió del delegat del govern espanyol a Catalunya, Enric Millo, i se l'ha declarat persona non grata perquè se'l considera un dels principals responsables de l'actuació "violenta i desproporcionada" de la policia. Tots tres documents han comptat amb els vots favorables de tots els regidors del PDeCAT, al govern municipal, i d'ERC, a l'oposició. L'alcalde, Pere Lluís Garcia, assegura que "ara més que mai hem d'escoltar la demanda del poble, que ens reclama estar al costat del nostre presidents i així ho hem fet".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.