directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 17:54 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 24 d'octubre de 2017 15:36 h

Turull: “Montilla sap què pensa Catalunya del 155 i de fulminar un president escollit democràticament”

El portaveu diu que l’expresident és conscient que les mesures de Rajoy “tindran l’efecte contrari al que pretén el govern espanyol”

ACN Barcelona.-El portaveu del Govern, Jordi Turull, no ha volgut demanat a l’expresident de la Generalitat i senador del PSC, José Montilla, que voti contra l’aplicació de l’article 155 de la Constitució, al ple que la cambra alta espanyola celebrarà, a tal efecte, el proper divendres. Poques hores que Montilla comparegui al Parlament per aquesta qüestió, però, Turull ha recordat que l’expresident “ja va advertir sobre què passaria si seguia la desafecció” quan exercia el màxim càrrec de la Generalitat. A més, Turull ha assegurat que Montilla sap “que el 155 tindrà l’efecte contrari al que pretén el govern de l’Estat” i que és conscient “del que pensa Cat del 155 i de fulminar un president escollit democràticament”. “Ell ha estat president, sap com s’estima la gent les institucions catalanes, com s’aprecia la figura del president al marge de color polític, el respecte absolut que es té”, ha afegit. Amb tot, Turull ha matisat que el Govern “no és qui per dir-li què ha de votar o què ha de fer”, i que la decisió és a les seves mans.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.