directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 17:20 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 27 d'octubre de 2017 12:38 h

El ple del Parlament s'endarrereix mitja hora

PSC, Cs i PPC demanen reconsideració de l'admissió a tràmit de la proposta de resolució de JxSí i la CUP sobre la declaració d'independència

ACN Barcelona.-El ple del Parlament s'endarrereix mitja hora, segons han indicat fonts parlamentàries. La sessió plenària que havia de començar a les 12:00 ho farà finalment mitja hora més tard del previst. L'endarreriment arriba després que la Mesa hagi admès a tràmit en una primera reunió totes les propostes de resolució presentades, amb el vot en contra de CSQP, Cs i PSC pel que fa a la proposta de JxSí i la CUP sobre la declaració d'independència, segons fonts parlamentàries. De fet, els grups parlamentaris de Cs, PSC i PPC ja han presentat reconsideració de l'admissió a tràmit per part de la Mesa d'aquesta proposta de JxSí i la CUP, que hauran de tractar la Mesa i la Junta de Portaveus.

(Aquesta notícia actualitza l'anterior amb el mateix titular afegint que el PPC també ha presentat reconsideració de l'admissió a tràmit de la proposta de JxSí i la CUP)



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.