directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 6 de novembre de 2026 17:28 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 30 d'octubre de 2017 18:12 h

Nuet: "No acceptarem una tutela censora del que es pot discutir al Parlament"

El fins ara diputat de CSQP i tercer secretari de la Mesa del Parlament rebutja la causa general

ACN Barcelona.-El fins ara diputat de CSQP i tercer secretari de la Mesa del Parlament, Joan Josep Nuet, ha rebutjat la causa general contra el Govern i la Mesa de la cambra i anunciada pel fiscal general de l’Estat, José Manuel Maza, després que Nuet també hagi estat inclòs a les querelles presentades davant l’Audiència Nacional i el Tribunal Suprem. "No acceptarem una tutela censora del que es pot discutir al Parlament”, ha afirmat Nuet. "Estem davant d’un judici polític”, ha denunciat, alhora que ha subratllat que el seu grup no accepta "la criminalització de la societat catalana i de les seves idees, ni tampoc de la judicialització de la política".

Nuet ha recordat, que tot i que el seu grup va votar en contra de “decisions polítiques que no ha compartit” com la DUI o la mateixa llei de transitorietat, "no pot existir una tutela censora per part del TC d’una societat catalana que té idees polítiques" i ha remarcat que facilitaran "solucions a través del diàleg". Així mateix, El fins ara diputat de CSQP i tercer secretari de la Mesa del Parlament ha reclamat “temps per al diàleg i els acords” i ha reiterat el seu rebuig a "una causa general contra determinades idees polítiques que el que busca no és justícia sinó una acció de càstig”.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.