directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 14:44 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 31 d'octubre de 2017 14:12 h

Absolt l'acusat de violar una noia de 16 anys durant les festes de Palafrugell

La sentència exposa que la versió de la menor és contradictòria i que no hi ha proves per concloure que les relacions sexuals no van ser consentides

ACN Girona.-L'Audiència de Girona ha absolt l'acusat de violar una noia de 16 anys durant les festes de Palafrugell (Baix Empordà) del 20 de juliol del 2015. El processat s'enfrontava a 4 anys de presó per un delicte d'abús sexual. La sentència exposa que la versió de la víctima –que va declarar a porta tancada al judici- té "diferències i contradiccions importants" i, per tant, el tribunal no pot donar "credibilitat suficient" a la seva declaració. "Van mantenir relacions sexuals completes, sense que s'hagi acreditat que la menor no consentís", conclou la sentència. La sala resol que l'únic que ha quedat provat és que acusat i denunciant es van trobar a les festes i ell la va convidar a acompanyar-lo fins al seu cotxe, aparcat a la zona de l'institut. Un cop allà, van mantenir relacions. El tribunal ressalta que la noia ha fet un relat "del tot imprecís" sobre "com l'hauria obligat a mantenir la relació".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.