directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 13:49 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 2 de novembre de 2017 17:57 h

Xavier Trias: "Un Estat que empresona persones decents és un Estat indecent"

El president del Grup Demòcrata a l'Ajuntament de Barcelona ha mostrat el seu "afecte i solidaritat" amb els membres del Govern enviats a la presó

ACN Barcelona.-El president del Grup Demòcrata a l'Ajuntament de Barcelona, Xavier Trias, ha mostrat a través de Twitter "tot l’afecte i solidaritat" amb els consellers destituïts Oriol Junqueras, Jordi Turull, Josep Rull, Dolors Bassa, Raül Romeva, Joaquim Forn, Carles Mundó i Meritxell Borràs, que la jutgessa de l’Audiència Nacional Carmen Lamel ha enviat a la presó. Trias ha afirmat que "un Estat que empresona persones decents és un Estat indecent".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.