directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 12:17 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 2 de novembre de 2017 20:14 h

Rivera als consellers empresonats: "Els ho vam advertir"

"Quan algú desacata permanentment les lleis ha d'entendre que potser un jutge el cridi a capítol", afirma el líder de Cs

ACN Barcelona.-Albert Rivera ha afirmat aquest dijous en relació a l'empresonament de vuit consellers i el vicepresident del Govern de Carles Puigdemont, destituït per l'executiu de Mariano Rajoy: "Els ho vam advertir. Això és il·legal". El líder de Ciutadans ha afirmat que és "demòcrata" i que, com a tal, respecta les decisions judicials, i en aquest sentit ha volgut transmetre un missatge de defensa de la llibertat dels jutges. I sobre els empresonats ha dit: "Els ho vam advertir des de la tribuna del Parlament, això és il·legal. També els lletrats del Parlament. També el Consell de Garanties Estatutàries i el Tribunal Constitucional en diverses sentències, i els van ignorar i es van saltar les lleis". Per això ha dit que, en aquest escenari, els empresonats "haurien d'entendre que potser un jutge t'imputa, et crida a capítol i decideix que no pots estar en llibertat si no ets capaç de respectar les lleis del teu país".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.