directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 12:21 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 3 de novembre de 2017 11:46 h

Casado diu que el Govern era plenament conscient de les possibles conseqüències penals dels seus actes

El popular ha assegurat, en declaracions a la Cadena Ser, que "s'han donat molts terminis i molts avisos" a l'executiu català

ACN Barcelona.-El vicesecretari de Comunicació del PP, Pablo Casado, ha assegurat en una entrevista a la Cadena Ser que l'empresonament dels consellers destituïts pel govern espanyol és "una conseqüència més del procés". El popular ha dit que "no celebra la decisió de la jutgessa" perquè "mai s'alegra del mal aliè", però ha recordat que el Govern català era plenament conscient de les possibles conseqüències penals dels seus actes. "S'havia avisat que hi havia delictes molt greus en conductes que, segons la jutgessa, han tingut lloc", ha assenyalat Casado, que ha defensat que la gestió del president espanyol assegurant que ha estat "molt prudent però molt ferm".

Pablo Casado ha subratllat que ara "és el moment dels jutges" i que "els polítics poc podem valorar". A més, el vicesecretari de comunicació ha insistit que "era més fàcil no haver hagut de recórrer a la justícia penal per protegir els catalans".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.