directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 22:23 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 8 de novembre de 2017 10:48 h

Continuen tallats més d'una cinquantena de trams de la xarxa viària catalana amb motiu de la vaga

Algunes de les carreteres més afectades són l'A-2 i l'AP-7, a més de les Rondes de Dalt i Litoral

ACN Barcelona.-Les protestes amb motiu de la vaga general continuen causant una cinquantena de talls en més d'una trentena de trams de la xarxa viària catalana, segons informa el Servei Català de Trànsit. La demarcació de Barcelona és la més afectada, amb 33 trams talls de quinze carreteres diferents. Així, l'A-2 es troba tallada a Òdena, mentre que hi ha dos carrils oberts a Sant Joan Despí en sentit Barcelona i un carril obert a Abrera, també cap a la capital catalana; l'AP-7 es troba tallada a Llinars del Vallès, a Santa Perpètua, a Vilafranca del Penedès i a Cerdanyola del Vallès; la Ronda Litoral a l'alçada del Poblenou i a la Ronda de Dalt hi ha un carril obert a Vallcarca en sentit Llobregat, un carril obert a al Meridiana en sentit Trinitat i la Via Augusta, també en sentit Trinitat.

D'altra banda, la B-23 té la circulació interrompuda a Molins de Rei i hi ha un carril obert a Sant Just Desvern, cap a Barcelona i hi ha talls a la C-15 tallada Vilafranca i Sant Quintí de Mediona, la C-16 tallada Sallent i a Terrassa, sentit nord; la C-17 Tallada Aiguafreda i Tagamanent; la C-25 a Vic i a Artés i hi ha un carril obert a Manresa; la C-32 es troba tallada a Sitges en sentit Barcelona i té una marxa lenta a Gavà en sentit Sitges; a la C-37 està tallada a Manresa i a Castellfollit del Boix; la C-58 ho està a Terrassa, la C-59 a Moià, la N-340 a Vilafranca del Penedès i l'N-II a Premià de Dalt.La demarcació de Girona és la menys afectada i només consten quatre incidències. Es tracta del tall e l'AP-7 al seu pas per Vilafant i Riudellots de la Selva, l'N-152 a Puigcerdà i l'N-II a Vilamalla.Per la seva banda, a les comarques de Lleida, l'A-2 es troba tallada a Granadella i a Cervera en sentit Lleida, a la C-12 es troba tallada a Menàrguens, Balaguer i Maials, a la C-13 a Balaguer i a la C-14 a Ponts per obstacles a la via; tampoc es pot circular a la C-45 a Seròs, a l'L-200 a Miralcamp, a l'LL-11 tallada a Lleida; l'accés a l'AP-2 per Albatàrrec, l'N-145 a la Seu d'Urgell, l'N-230 a Vilaller i Alfarràs i a l'N-240 a Les Borges Blanques.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.