directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 11:11 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 8 de novembre de 2017 17:18 h

Un grup manifestants talla les vies de l'AVE a l'estació de Sants

Criden consignes com 'Llibertat presos polítics' i 'vaga general' i llueixen estelades, banderes anarquistes i republicanes

ACN Barcelona.-Un grup d'uns 300 manifestants ha tallat vies de tren a l'estació de Sants quan faltaven pocs minuts per les cinc de la tarda. Inicialment han tallat les vies de l'AVE i posteriorment s'han dirigit a fer el mateix a algunes línies de Rodalies. Concretament, segons confirmen fonts de Renfe, els trens no poden circular de les vies 1 a la 8. Els manifestants, convocats per Universitats per la República, han començat la marxa a quarts de cinc de la tarda a plaça de Sants. S'han dirigit cap a l'estació i han entrat a les vies, alguns pagant i altres no. Els concentrats criden consignes com 'Llibertat presos polítics' i 'vaga general' i llueixen estelades, banderes anarquistes i republicanes.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.