directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 10:30 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 9 de novembre de 2017 14:04 h

L'exsecretari d'Hisenda Lluís Salvadó formarà part de la llista d'ERC per Tarragona

El republicans han celebrat congressos comarcals al Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre per confeccionar la candidatura a les eleccions al Parlament del 21D

ACN Tarragona.-L'exsecretari d'Hisenda de la Generalitat, Lluís Salvadó, serà un dels noms destacats de la candidatura d'ERC per a la demarcació de Tarragona a les eleccions al Parlament del pròxim 21 de desembre. Els republicans van celebrar aquest passats dilluns i dimarts al vespre congressos comarcals al Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre per escollir els noms que formaran la candidatura sense precisar encara la composició final i l'ordre, que seran decidits pròximament. Juntament amb Salvadó, destaquen els noms del fins fa poc delegat Govern al Camp de Tarragona i regidor de Valls, Òscar Peris; l'alcalde de l'Ametlla de Mar i vicepresident de l'Associació de Municipis per la Independència (AMI) Jordi Gaseni; o el diputat al Parlament de Junts pel Sí i president regional d'ERC al Camp de Tarragona, Ferran Civit, entre d'altres.

Al Camp de Tarragona, al costat de Peris i Civit –escollits respectivament pels congressos comarcals de l'Alt Camp i la Conca de Barberà, respectivament-, hi figuren la periodista i fins fa poc responsable de comunicació de la Delegació del Govern al Camp de Tarragona, Raquel Sans –com a independent-; la regidora d'ERC a Reus, Noemí Llauradó –la més votada en el cas del Baix Camp-; així com l'alcaldessa de Marçà, Maria del Carme Folch, per la comarca del Priorat.En el cas de la Federació de l'Ebre, a banda de Salvadó –elegit pel Montsià- i Gaseni –pel Baix Ebre-, la regidora republicana de Tivissa i consellera comarca Montserrat Perelló representarà la comarca de la Ribera d'Ebre; la regidora d'Arnes i consellera comarcal Neus Sanromà ho farà per la Terra Alta. Aquests candidats, així com la resta d'elegits als congressos d'aquesta setmana al Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre, configuraran la llista per la demarcació juntament amb els escollits pel congrés comarcal d'aquest dimarts al Baix Penedès, amb la diputada de Junts pel Sí i vicepresidenta del Consell Nacional Teresa Vallverdú.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.